Skip to Content

 

הזמינות של הטבות הביטוח בכרטיס עשויה להשתנות בהתאם ליישות שמנפיקה את הכרטיס. לעיון ברשימה המלאה של התנאים, ההתניות וההחרגות של כיסוי הטבות הביטוח, יש לפנות ליישות הפיננסית שהנפיקה את הכרטיס.

שאלות בנושא הטבות מאסטרקארד

בארה"ב: 1-800-Mastercard (1-800-627-8372) | מחוץ לארה"ב: מספרי הטלפון של Mastercard Global Service

1. יש לרשום את הכרטיס. חלות הגבלות מסוימות. יש לפנות לגורם שהנפיק את הכרטיס באופן מיידי כדי לדווח על אובדן או גניבה. ניתן להשתמש במספר החינם של שירות הלקוחות שמופיע על גב הכרטיס. חשוב להקפיד לשמור תיעוד של מספר כרטיס מאסטרקארד. ייתכן שמנפיק הכרטיס יזדקק למידע זה לביטול הכרטיס שאבד או נגנב, ולהנפקת כרטיס חדש. ניתן גם לפנות אל שירות החירום לקבלת סיוע נוסף. במקרה שהכרטיס נגנב או אובד, מנפיק הכרטיס לא יישא אחריות בגין רכישות לא מורשות שמתבצעות באמצעותו. תנאים והתניות.

2. חלים תנאים, התניות והחרגות מסוימים. יש להירשם לשירות. שירות זה מסופק על-ידי Generali Global Assistance, Inc.. לקבלת פרטים, ניתן לעיין במדריך ההטבות או לחייג למספר 1-800-MASTERCARD.